به روزرسانی برنامه اعتبارسنجی مجلات بین المللی (Determnindx)

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۷ کد : ۲۲۳۱۹ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۹۶

اساتید گرامی

با سلام

   احتراما به استحضار می رساند با عنایت به ارائه آخرین گزارش از اطلاعات علم سنجی در پایگاه های استنادی وب آو ساینس و سایمگو و همچنین سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در بخش های مختلف این دو پایگاه، برنامه اعتبارسنجی مجلات بین المللی (Determnindx) به روزرسانی گردیده که از طریق نشانی اینترنتی دانشگاه به آدرس های ذیل در دسترس می باشد. برخی ویژگی های  این برنامه به این شرح می باشند:

1-   پوشش دهی تمامی مجلات پایگاه کلاریویت برای چهار نمایه استنادی ESCI-AHCI-SSCI-SCIE و مجلات پایگاه سایمگو برای سالهای 2018 تا 2022 میلادی.

2-   نمایش تمامی رشته های موضوعی یک مجله و تعیین شاخص های مورد نیاز برای آن در دو پایگاه مذکور.

3-   بررسی و مقایسه مجلات انتشار یافته در یک کتگوری خاص.

4-   شناسایی مجلات هرکتگوری و جداسازی برحسب چارک آن .

5-   تعیین برخی شاخص ها در پایگاه سایمگو.

6-  شناسایی مجلات نامعتبر و کم اعتبار وزارت عتف و بهداشت. ( لازم به ذکر است با توجه به گستردگی فضای وب ، قرار نداشتن مجله ای در لیست مجلات نامعتبر موجود در این برنامه نشان دهنده تایید اعتبارآن نبوده و تحقیقات بیشتر در این زمینه لازم می باشد)

  تلاش بر آن است اطلاعات این مجموعه به روز نگه داشته شده تا اطلاع رسانی به موقع و به نحو مناسب به همکاران محترم صورت پذیرد. (درصورت هرگونه ابهام با کارشناس دبیرخانه هیئت ممیزه آقای احسان جوادیان - داخلی 2183 تماس حاصل فرمایید)

آدرس برنامه: معاونت پژوهشی و ارتباطات علمی- اعتبارسنجی نشریات نشریات معتبر خارجی نشریات با نمایه JCR برنامه اعتبارسنجی مجلات بین المللی

آدرس برنامه: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی- هیئت ممیزه دانشگاه کاشان - اعتبارسنجی نشریات -  برنامه اعتبارسنجی نشریات بین المللی


نظر شما :